knäppa drömmar xD

hade en sjuk dröm! vid rotebro station fanns det nt bara bussar, utan även spårvagnar som kunde åka ända till tyskland :S jag, Rebecca Becciz Kivisilta och Vale åkte en spårvagn och jag såg en söt kille... fast han va egentligen nt så snygg... han jagade oss i ett stort hus. han va rätt så pervers :O sen träffade jag en tysk kille som jag blev kär i å vi skulle ha barn :O vi va bara 14 år!!
jag va hemma hos honom i tyskland å Rebecca å Vale va typ jämt runt mig. en gång var jag hos Rebecca å hennes pappa dampade och ville att jag skulle dra. sen va jag på spårvagnen å snackade me nåra killar i 6C :S typ Nikolas, Markus å vad dom nu heter... sjuk dröm som sagt...

soft vecka nästa vecka! :D
Måndag: sista skoldag
Tisdag: städa
Onsdag: idrottsdag
Torsdag: åka till djurgården med klassen
Fredag: Avslutning!!!!!!!!!! :D jippie!!!!!!
invigning av sommarlovet: äta glass och bada hos Adeline. Vale, Matilda och Rebecca ska oxå va me <3

längtar, längtar, längtar...:D
just nu e jag hos Vale (ofc) :) ^^
å chattar me Andrea, Frida å Rebecca :P hoppas min vän i Polen, Kalina, loggar in snart!! :O
c ya // A<3 Både Sveriges och Italiens nationaldag idag^^ love them both <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0