GOD MORGON, ALLA<3

Vaknade efter 10 nåt idag :)
Inge sol idag me!? :O men va fan?? det e dag 3/70 av sommarlovet, och fortfarande ingen sol?? meh! -.-
 Idag kanske jag, Vale å Rebecca leka fullisar ute xD eller man kan ju tro det för vi går som Jack Sparrow å skrattar ihäl oss. lol :D
Nu när jag tänker efter kmr jag nt fira midsommar så mkt i år. Nt för att vi brukar göra d :S Men jag kmr fira nåt annat. Någon annan. Det e ju midsommar den 25e juni..........:( ska nog bara klä mig i svart å se på TII. Å lyssna på musik<3

Okeej! nu ska vi nt tänka på det! *viftar bort tanken*
mission completed! :D kaching! jag läste halva Inu Yasha #4, som jag sa! hohoho va jag e duktig :P fast jag blev skittrött å somnade efter jag gav upp läsningen haha. Vale somnade efter mig i guess...
 Just nu hjälper Vale Nell me Mario-spelet... elr neeej d e pokemon! x)
Ska ta temp på ett album idag, på min musikblogg! (www.myhappyhour.blogg.se/musica) det blir nog Timberland ;)
c ya!! //A<3


 (Inu Yasha, bok 4)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0