fun with Dick(Andrea) & Jane(Valentina) ;D

har nyss sett på "Fun with Dick & Jane". Jim Carrey :D.
nu börjar jag lååååångsamt bli trött.. men ska hinna läsa halva Inu Yasha #4 innan jag somnar! :P
hej, Natalia! (ville bara hälsa, för hon skulle läsa min blogg imorn hihi<3)
jag har bett Vale(som mkt bättre än mig på att rita :S xD) att göra en pokemon som e blandat me ett lejon och en sköldpadda x) hahahahahahjahahahahahahhah ^-^
 
Nu ska jag interjuva Valentina F. :D
Samtalsämne: mitt hallonte.

A: Hej Vale! Vad gör du?
V: jag messar...*skratt*
A: du skulle nt kolla!
V: förlåt da...
A: aja... har du druckit hallon te förut?
V: ja mkt möjligt.
A: jag drack det i morse :P
V: *skratt*
A: vad skulle du säga om ett hallon åt upp dig?
V: *skratt* *måste svara på messet från Simon* då skulle jag... vad skulle jag säga? nä, jag skulle nt säga nåt, skulle bara tro att jag drömde.
A: vad skriver Simon da? :P
V:han frågar om du e kvar.
A: okeeeeeej... inget annat? ;)
V: nä. det e bara dina smutsiga tankar. nasty girl
A: ...
V:*skratt* du får nt läsa det här messet!
A: nähä? >.<
V: fett sjuka mess...
A:e du sugen på en tendercrisp? :P
V: jag vet nt.
A:vet du nt vad det e?
V: nej faktiskt nt. elr det kanske jag vet... jobbit att ha guldfiskminne. *skratt*
A:*kissyface* vad har du för skumma samtal me Simon da?
V: *skratt* ehm... det behöver du nt veta!*skratt* lägg dig nt i våra samtal!-.-' *skratt*
A: hallå!? vad hände me samtalsämnet!!??
V: *skratt* bara för att du ville snacka om mina samtal me Simon!

A:tack, intervjun antar jag...:S
V: får jag se!!!!........................................
.........................................
....................................
tystnad.........................................................
..........................................................
.....................................................
//A<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0