well, now Im back...:)

Okej då va jag tbx till blogg.se. det e ju så enkelt här liksom...
jag å Vale va ute å gungade xD på gungbrädan i Vivolekparken haha :D de va kul hehhehe ;P
vänta! e klockan REDAN 16.46?? shit pommes! tiden SPRINGER iväg heh ... ååhh jag undrar vad jag kmr få i fdags present...:P nästa vecka, på lördag gäller det!! wiihii! 14 vårar :D HOPPAS HOPPAS HOPPAS HOPPAS HOPPAS.... jag hoppas att jag får TII<3 (This is it)
Snackade me en schysst tjej igår som kmr från Polen. Vi e lika gamla och gillar MJ, så...:D
 heh Vale spelar Mario, å det låter sjukt ! xD
sov som vanligt, hehe, hos Vale igår. Vadå, mamma säger att jag får det varje gång jag till henne! (iaf nästan varje gång ;P)
 Rebecca vill se den där filmen "The last song" på bio... (Miley Cyrus ofc) men den verkar faktiskt bra. Rebecca upplyste mig om att hon har slutat spela in Hannah Montana... som jag sa till Beccsan, dax att bli seriös.
heh nu loggade Simon in... (msn)
 å snälla, visst jag e kompis me honom, men FÖR FAN NT BÄSTIS!!! >:(
aha nu vill Rebecca att jag ska kolla på ett MC klipp.... när hon sjunger "Michaels song was on"... ist för "Jay-Z song was on" ;)
ååhh jag vill ha godis! :O
hehe det där va bara ett infall...:$
  bilden jag kmr lägga ut e en bild jag e väldigt kär i just nu, hahah xP
"POJKEN I GULDBYXORNA" som jag brukar säga hahah..... men det e ju egentligen en man, men som i hjärtat alltid kmr vara en pojke <3
ÅHH GUD, VILKEN BLICK!!! ;$ hahahah okeej nu ska jag sluta skriva exakt vad jag tänker!! heheheh...xP

http://www.youtube.com/watch?v=joCwQ2pjfjw - The last song trailer


http://www.youtube.com/watch?v=dtd0uINFH0M -  Miley Cyrus sjunger party in USA




 this is the pic I was talkin about ;P


Kommentarer
Postat av: Becciz <3 (:

Det skulle vara Britney ist för Jay-Z,sa fel sorry.

Jag ska verkligen se "The last song"!! Eftersom att Miley e med där (:

2010-04-09 @ 23:46:15
Postat av: Andrea<3

aha okeej, men what ever! ;D

å jag skulle oxå vilja se den ;P

2010-04-10 @ 12:10:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0