weird right now...:S

Jag e hos Vale nu. Hon sitter och läser medan jag sitter här vid datorn....:)
Det känns konstigt. Det känns som om det var igår som jag va i skolan, fast det va idag:S skumt. Fast det e ju rätt sent, elr hur?
 Vale hade blivit osams med sin mamma igår(känns som det var för LÄNGE sen) men dom blev sams! yes!:D annars skulle jag bara känna mig i vägen, jag som hade längtat till idag.
jag ska alltså sova hos Vale idag och imorn. dom ska t.o.m. göra en tårta! :D :P lyx!
 pratade me mamma om att jag smålängtar efter att ha nån jag gillar. och nu kallar hon mig för "killsugen". -.-'
heh, pratade me Bang idag på msn, och precis som jag trodde, va han rätt frånvarande.
det va SUPERKUL att prata me honom... *yeah right*
 å ja, jag vet att jag har sagt att jag gillar nån, men honom e det bara att glömma egentligen. vi har för olika liv antar jag :(
vänta! nu vill Rebecca nåt....(msn)
aha, hon ville bara veta vilka jag pratar me... men det e bara henna jag pratar me typ.
 nå... var va jag? Ah! justja, ABoy... glöm å dröm, som d heter-.-
Rebecca däremot, pratar typ varje dag me Walnöten i telefon xD sött..:P
suck, va trött man blir...:-z


FETT SÖT, ELR HUR???:D

Kommentarer
Postat av: Becciz <3

(: Du hittar säkert någon...så du tycker det är sött att vi pratar?? :P

2010-04-23 @ 23:53:56
Postat av: A<3

u think? :/



aa det e väl det.....

2010-04-23 @ 23:58:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0