Tårta!<3

Simon kom hit idag, fast jag undrade om han egentligen skulle ha kul...:O för jag menar...HAN E EN KILLE! XD hahahah nä..... men han kanske nt vill sitta å kolla på 2 hel sjuka chics xD som bara tittar på MJvideos...:P men d e ju kul xP
 iaf, vi åt tårta, men jag blev mätt på en ända bit!
 efter middagen gick vi ut... om du hade sett oss, skulle du tro att vi var fulla ;$ xD haha jävligt najs vi hade ;P
alla typ glodde på oss :S va fan, sluta glo -.-'
vi satt å sjöng på "Michael Jackson" me The Mitchell Brothers ;P typ "i wish i could move like Michael Jackson..." fast jag ändrade det till "i wished i could grab my crotch like Michael Jackson..."
OCH jag fick Vale att erkänna att han e sexig, hahahahah! xD jag erkännde de för LÄNGE sen :PPP
 och så gjorde vi en till blogg heheh.... www.myhappyhour.blogg.se/mangamagic
där skriver både jag å Vale. vi älskar ju manga, heh <3
men d blir nog Vale som bloggar mest där... om hur söt Shippô e xP


iaf... Vale hälsar! //A<3 (och ValeNalle :P)
 Shippô :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0