på önskelistan = This Is It! <3

jag sov hos Elin (länkar hennes blogg sen ;P) igår.
goschhh jag vill se The Monster Ball Tour!!!! :( -.- men det koster så jä*la mkt!!! grr liksom....
suck....:(
 iaf mamma har köpt 2 saker till mig så vitt jag vet :D undrar vad! :PP men jag vill ff ha....TII!
hehehe Elin äter praktiskt taget sin lipgloss...x) hon smörar på hahah....

abo... jag går i högstadiet :S ehh å det märker jag nu xD aa, men jag känner mig fett liten ju ...

när jag va i stan, så tittade jag i en spegel, å då såg jag as kort ut!! jag e ju 161,5 cm lång... e d kort??
kollar på svtplay, på millennium serien.. fast jag har redan sett avsnittet..
iaf har nt nå mer skit att säga ^-^
goodbajs! xD // A<3
 Lady GaGa <33 The Monster Ball Tour!!!!<33 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0